@“PPrensannesiiiii”# yaa rabbim kolaylık nasip etsin sağlıkla kucağına al inşallah canım benim aslında bende ikinciyi devlette düşünüyodum ama gerçekten pkadar kötü drlar dinledim ki bi korktum m akif hoca benide ilk gitmemde tersledi konyada ki doktorum sağolsun uzun yola gidicem oğlum da hareketli baya bişey olmasın diye progestan başlatmıştı fitil. M akif hocaya söyledim devam ediyim diye bi çıkıştı kanaman yokmuş bişeyin yokmuş niye kullanıyosun tabiki bırak diye sanki kendi kafama göre kullanmışım gibi soğudum direk onun için hemen dr arayışına başladım bende doğuma kadar aksilik olmassa inşallah devlette takipli olmayı arada özele gidip ama doğumumu özelde yapmak istiyorum rabbim nasip ederse inşallah 🥹