2babyy Sementa63 bende bekliyim 🥺 Bizde ceylanpınara geldik burda sadece devlet hastanesi var orası nasıl özel varmı Yada ceylanpınarda mehmet akif hocada sezeryan olan varmı 🥹
PPrensannesiiiii Sementa63 Ceylanpınar’da yasiyorum kiziltepeye Dr gidiyorum maalesef iyi Dr yok buralarda
Kuzika Sementa63 bende ceylanpınardayım , ilk doğumumu Emre ekmekçide Urfa’da yaptım çok memnun kaldım , fakat şu an 19 aylık oğlum var urfaya gitmek istemediğim için Ceylanpınar devlette yapmayı düşünüyorum ağustos sonu olcak inş doğumum
PPrensannesiiiii 2babyy Mehmet akife gidiyordum maalesf tecrübe bilgi çok az mert hoca var oda sezaryen yapmıyorum demişti cihazlar yetersizmis falan fistan
2babyy Sementa63 özel cihonpol varmış orda bi kadın dr önerdiler ama onunda ismini unuttum biliyomusunuz
Sinif177 2babyy zeki doğan olabilir mi? 6 yıl ceylanpınarda kaldım. Hayatımın en güzel zamanlarıyla. Hayatımdaki önemli şeylerin çoğunluğu ceylanpınardayken oldu ondan yeri farklıdır. İnşallah siz de güzel anılarla ayrılırsınız.
Ozlmulpk 2babyy o Kızıltepe de ben 2 ay önce doğurdum ama hastane felan berbat yani hiç önermiyorum devlette olun daha iyi
PPrensannesiiiii 2babyy İpekyol hastanesinde Dr Enes bil var ilk gebeligim boyunca ona giderdim sezaryenimide o yaptisti baştan sona kadar memnun kalmıştım
Ozlmulpk 2babyy ben ceylanpınarlıyım dediğiniz doktora komşum ameliyat oldu ama gitmişler onu normal dikişle dikmişler estetik falan değil yani bide doktorun kendisi değil asistan falan dikiyormuş
2babyy Sinif177 yaa ne güzel umarım bizim içinde öyle geçer hastane konusunda bitek içime sinmedi ne doktorlar ne hastane 😣
2babyy Ozlmulpk ayy böyle duyuncada hiç gidesim gelmiyo ilk doğumum harika geçmişti konyada sezerayan olmuştum bunda öyle korkuyorum ki önerebilceğiniz iyi bi doktor varmı acaba
Sinif177 2babyy benim gebeliğimde Ceylanpınar da görev yapan kadın doğumlular yan komşumda ayrıca özelde de Kadir yamana takipliydim. Hastane o zaman ilk doğumları kabul etmiyorlardı.
Meral_63 2babyy urfa merkezde özel meydan hastanesi yaşar Yalınkılıç var çok iyi bi doktor muanne ücreti 800 tl
2babyy Ozlmulpk canım eşimle görüştüm de şanlıurfa çok uzak olur dedi bide 18 aylık oğlum var çünki eve gidip gelmesi zor olur dedi mardinde yada kızıltepede önerebilceğin doktor varmı🥰
Ozlmulpk 2babyy Mem Arjen var kendisi iyi bir doktor ama popüler baya hastası çok kontrol süresi kısa eğer sadece ameliyat odaklı düşünüyorsan tercih edebilirsin inana bende çok araştırdım ama doktor seçeneği çok yok
Ozlmulpk 2babyy birde şöyle bir tavsiyede bulunayım eğer sezaryen olacaksanız kızıltepede geri dönüş yolunu Viranşehir üzerinden yapın yol çok kötü ameliyatınız ve siz mahvolursunuz