Merhaba 10 yillik Ebe olarak, Dış gebelik bebeğin kesesinin tüplerde büyümesidir rahimde olmamasıdır arkadaşlar beta değeri ile asla alakası yoktur. Yani dış gebelik= rahimde olmayan sağlıksız gebeliktir. Doktor 4+4 de bunu anlayamaz 1 hafta sonra gidin rahimde kese yoksa dış gebeliktir.