Pltkbra ben dış gebelik geçirmiş biri olarak söylüyorum sizin gebeliğiniz dış gebelik değil beta değeriniz gayet güzel artmış.Benim değerlerim şu şekildeydi 153-180-240-320-470 yani asla 2 kat artış göstermedi sizin 2 kat artıştan fazlası var stres yapmayın dış gebelik değil bence