Benim karnım çok büyüdü. Zaten neredeyse 20 kilo aldım. İlk aylarda iştahım çok açıktı hiç bulantı çekmedim ve sürekli yedim maalesef.
Yarın 38.haftam doluyor hiçbir yerimde çatlak olmadı. Annemin halamın falan karnı çatlaklarla dolu genetik yatkınlığım da epey var. Tek yaptığım şey soğuk sıkım zeytinyağına sabah akşam bulanmak oldu. Hatta eşim yağın maliyetini masraf listemize soktu siz düşünün 😬 sadece şöyle bişey var yağı sürmeden önce suyla göbüşümü hep ıslattım üzerine bolca yağı sürdüm