Ogretmenkusu Seelinimo 30.haftadayım bende çatlağım yok sadece organik Hindistancevizi yağı kullanıyorum
Katya1 Seelinimo çatlak yağı kullanmama rağmen bu sabahh btane çatlak gördüm ve moralim aşırı bozuldu gün içinde sürekli kullanıyorum birde, 22 haftalığız bu arada 🥹🌸
Mmehtappp Seelinimo bioil diye bişey önermişti doktor duymuşsunuzdur sizde baştan beri onu kullaniyodum ama duştan duşa yani her gün değil şuan elimde kalmadı kantaron yağı sürüyorum yine de çatlamış ama izi kalmasın diye doğumdan sonra bakalım nolucak
Ahsenmira Seelinimo evet çünkü birden büyüdüler dikkat edemedim öyle oluncada karnıma daha çok özen göstermiştim
Seelinimo Ogretmenkusu evet bence öyle ama çalıştığım için tek sefer sürebiliyorum günde. Bide düzenli değil bazen cok yorgun oluyorum süremiyorummmm
Ogretmenkusu Seelinimo bende öyle günde tek sefer sürüyorum unuttuğum günler bile oluyor ama yoğun ve iyice masaj yaparak uyguluyorum
Seelinimo Ogretmenkusu ya valla doğum yapıp doğum yapınca çatlayanlar da var duydum. Artık şansımıza 😅