Zeynpatak Ben burda hep böyle gece 12 den sonra bişe yememem gerekli diye seyler okuyunca acaba yanlış mı anladım diye tekrar doktorumu aradım. O da 3 saat açlık yeterli doğru anlamışsın dedi. Günlerce gözüme uyku girmedi ya kusarsam ya bayılırsam diye 🤦🏻♀️ Hatta elime glikozu verdiklerinde eşime dedim ki önce sen iç tadı güzelse ben içiyim😂 ama doktor hadi yavaş yavaş içmeye başla hala başlamadın mı diyince bi 10 dakika yaptırmasam mı içmesem vaz mı geçsem diye düşündüm. Sonra gebelik sekerim varsa ve yaptırmazsam bebeğime zararı olur diye düşünerek bi yudum aldım aaa baktım ki tadı çok güzel 😂 hepsini içtim boşuna günlerce karalar bağlayıp kafamda senaryo kurmuşum dedim🤷🏻♀️