hamilegunlugum5 benim öyleydi sözde 3 aylık şekerime bakıldı, gebelik şekerim olabileceği söylendi ama herhangi bir sorun yaşamadım, doğumumu farklı bir doktor yaptı 2 ay kala ama o da suyumun normal olduğunu söylemişti isterseniz birkaç doktora gidin ve dahiliyeye giderek detaylı şekerle ilgili bir durumu öğrenin, ben gebelik şekeri olabilir diye diyet yapmıştım biraz 🌸