Beyazlale etrafındakiler ister istemez sürekli konuşur zaten sürekli doktorada gidemezsin hepimiz isteriz sürekli görmeyi bebeğimizi ama bu mümkün değil gerekmedikçe kan tahlili ilaç vs. Yazılma durumu yoksa gitme bence ben öyle yapacağım ve gerçekten yavaş yavaş bu durumu yendiğimi düşünüyorum ☺️