Bsra29 Canim benim heranim stresli once kese alaninda kanama alani vardi en son kontrolumde gecti ama belirtilerim kesilince bile korkuyorum acaba niye midem bulanmiyor diye kafaya takiyorum. Kendime de hak veriyorum okadar olumsuz seyler duydum ki iyi seylerin altinda bile kötü seyler ariyorum inan yatak istirahati vermeseydi doktor psikolojk destek almaya bile gidebilirdim. Bide yanim da sürekli boyle seyler konusuluyor yok o kizada oyle olmus buna doktor böyle demiş yanimda hep bu konular konusuluyor canim gece ruyama bile giriyor bazen 🙄