ita Bu dediğinize kesinlikle katılıyorum ben hamilelik için değil ama ananemi gmtürmğştüm yaşam hocaya, gerçekten işini severek yapıyor belli ama biraz alaycı bir tavrı var, ve bir kaç sefer başından savar gibi, torunun sana anlatır dışarıda dye tepki verdi ve bu tavrı hiç hoşuma gitmedi, kadın yaşlı ve anlamak istiyor haliyle, orda sustum ananemi üzmemek için ama bir daha da gitmedik, ve hamile kaldığımda o doktora giderim düşüncesi vardı, kuzenimi oraya yönlendirmiştir o da hiç memnun kalmadı, kadınlar üst üste biniyor resmen sorcağım soruyu bile sorramadım diyerek özel hastanehe gitti ve 1 hafta önce doğumunu yaptı, Ben saygın Hocadan çok memnun kaldım, annem ameliyat oldu, onu da saygın hoca yaptı, Geçen hafta doktorum ameliyatta olduğu için başka doktora randevu aldım, Eda hanım’a gittim ondan da çok memnun kaldım, şuan her hafta kontrol e gittiğim için ilk defa başka doktora almak zorunda kaldım ama ondan da memnun kaldım inşallah doğum süreci de böyle memnuniyetle biter dye dua ediyorum