Kızlar merhaba
Aylar öncesinde bu posta benzer bir post açmıştım, o zaman hamile değildim, ama doktor araştırıyordum konuşduğum kişiler vardı,
Şimdi artık bu sürece bende girdim😊
Gebeliğim daha çok yeni, 4+2, betam takip ediliyor yükselmeleri gayet iyi, en son Çarşamba günü bakıldığında rahim kalınlaşması çok iyi, kese de oluşmaya başlamış dediler, bugün de kan vereceğim merakla bekliyorum sonucunu, Ama doktor araştırıyorum, özel hastanelere pek güvenemiyorum ve direk sezeryan doğuma yöneldikleri için açıkçası pek istemiyorum, Çünkü sana bir şey söyleyip direk kafanı bulandırıp mecbur kalıyorsun, tabi bu illaki sezeryan doğum istemiyorum anlamına gelmiyor, eğer ki bir şeyler ters giderse tabiki olunacak, Şuan şehir hastenesine gidiyorum, evime yakın olduğu için orayı tercih ettim, sizin de önerebileceğiniz doktor varsa benimle paylaşırsanız çok sevinirim🙏🏻