Asude4434 yani yaptığınız tüm testler negatif çıkmış ilaca bağlı olabilir bu durum daha öncede bahsetmiştim size kendinizi strese sokup daha fazla gecikmesine sebeb olabilir bu rahat olun sonuçta gördünüz sonuclariniz negatif ayrıca şunu da belirtmek isterim ki hiçbir doğum kontrol yöntemi %100 koruma sağlamaz tüpleri bağlıyken , ilaç kullanırken , spirall , deri altı implant , iğneler , hormonlar , prezervatif hatta bunlara ek olarak kullanılarak bile hamile kalinabiliyor bu nedenle sakin olun yoksa yoktur gerilmeyin bakın ben 5 yıl ilaç kullandım buna rağmen hamile kaldım ilaç ve prezervatifle birde öyle düşünün