Asude4434 negatif çıktıysa artık olmaz zaten ilacı da aldın döllenme olmaz adetle atılır yumurta çünkü bende doğum kontrol ilacı kullanırken yapardım hep negatif çıkardı nasıl oldu derseniz peki gebelik o dönem çok zor bir süreçten geçiyordum ve sadece 1 gün ilacı almayı unuttum sonrası malum ama sizin olmaz fakat daha kalıcı çözümler bulmanız lazım en azından yüzde 90 lik içeren çözümler bulmanız riski aza indirgemeniz lazım eğer gebelik istemiyorsanız tabi ki