Cans__ anneyim9 maşallah 🧿 32+3 ikiz benimde. Hareketleri nerede hissediyorsunuz ben birini aşağıda sezaryen dikiş yerinde hissediyorum diğerini de sağ böğrümde ☺️
anneyim9 Cans__ benimkide biri sol yukarıda biri sağ kasığımda 😃 sağ taraftaki çok hareketli sürekli kasık tarafıma baskı yapıyor kafasıyla sizinkiler nasıl aynı mı hareketleri farklı mı 😍
Fahriye41 Aassssyyy 22haftalik oldum hala hareket hissetmem 2.ci hamileligm doktorum sorun yok diyor rahimde ters o yüzden dese de korkuyorum acaba bir şey mi oldu diye
Cans__ anneyim9 benimde kasıktaki hareketli ya da hareketini belli ediyor altta olduğu için onu daha çok hissediyorum bendee☺️ hareketleri farklı ya üstteki kolumu koyduğum an tekmeliyor beni,alttaki beni zonklatıyor her seferinde 🤣
Mevsim5 Aassssyyy 30+1 haftalık olduk ilk hareketini 17+5te hissetmiştim. Şimdi bazen karnımı yarıp çıkacak gibi hissediyorum 😅