Nunix- Gizem1504 önceki senelerde de böyle bir durum olmuştu durup durup zam olmuştu sonra bişey oldu esenler uzun süre sabit kalmıştı umarım yine sabitlenir sırf sefaköyün falan fiyatı oynuyor diye esenlere geçmiştim
Kkardelenn1 636307kp aslında paketler daha karlı oluyor dşye biliyorum zaten kesin o fiyattan çok farkı yoktur sadece doğumun da
636307kp Kkardelenn1 bilmiyorum bende ya ama şuan zâten paket geçerli değil son üç ay kala alabilirsin denildi
Annekuzusu123 Kkardelenn1 tabi öyle bide burda iki tane özel doktor var mecbur gelecekler diyo resmen
nuraymommy Kkardelenn1 valla henüz 6 haftalık hamileyim cumartesi ilk kez gittim randevu alırken 1650 dediler muayene ücretine gittiğimde zam geldiğini 2040 tl olduğunu söylediler 🤷🏻♀️
nuraymommy Kkardelenn1 evet maalesef bir de sgk lı fiyat bu düşün canım başka hastanelere de sordum 4-5 binden bahsediyorlar sgklı şekilde
duyguanneoluyorr Kkardelenn1 bizim muayene 2.500 doğum şuan da 85 binmiş ama benim doğumum ocakta zamlanmis olacak
duyguanneoluyorr Kkardelenn1 devlete gittik hiç memnun kalmadım birşey kafama takıldığında soramiyorum rahatsizlaniyorum danisabilecek bi dr istiyor insan bizim buradaki hastanelerin genel fiyatı böyle maalesef
Kkardelenn1 duyguanneoluyorr şansınıza öylesi denk gelmiş ben devlette ki doktorumdan çok memnundum Allah razı olsun ondan onun gibiler de çoğaltsın üniversiteye geçti sezeryan 10 bin yine diğer yerlere göre çok çok iyi bizim için
Kkardelenn1 Annekuzusu123 hafta büyüyünce de değiştirmek riskli oluyor doktoru da hastaneyi de güvenemiyor insan biz bugünde aynı ücreti ödedik bakalım inşallah doğuma kadar da aynı gider perşembe günü zaten
busra1708_ Muayene ücretim 4.500’dü, 5.500’e çıktı. Doğum da 80 bindi 100 bin olmuş ama, epidural veya spinal 20 bin tl ekstra yani oldu 120 bin
duyguanneoluyorr Kkardelenn1 evett devlette şans bizimle olmadı ozeldeki doktorum çok tatlı konuşmaları beni rahatlatıyor parası pulu önemli değil bebeğim iyi olsun gerisi boş artık