Kkardelenn1 Mecbur degilizde Devletimizle ilgilenen kişiler dikkat etseler sürekli elleri gözleri devlet Hastanesi’nde olsa oradaki doktorlarda mecbur insan gibi davranırlar bizlere ama nerde ne bir disiplin ne bir dikkat var . Devlete gidip muayene oluyorsun 10 kişiyi bir anda içeri alıyorlar ilgi 0 sohbet 0 . Mecbur özele yönlendirmek zorunda kalınıyoruz 2 dakika bile olmayan muayeneye Bin TLden aşağı para vermiyoruz. 10 dk ameliyata 35-40 bin istiyorlar 🤷🏻♀️ cidden parayı bizim gibi enayilerden topluyorlar ama cidden böyle haram zıkkım olsun rezilliği biz rahatlığı onlar çekiyor 🤷🏻♀️🤷🏻♀️