minikksu Ben beta 157 ile öğrendim, 2 günde bir hep kan verdim artışlarım çok iyiymiş öyle dedi doktorlar, bugün şükür keseyi gördük hatta ikinci keseyi görür gibi oldu ama yerleşme kanaması da olabilir tskip edelim dedi, betam pazar günü 2235 bugün ise 5395 normal mi bilmiyorum, ikiz den şüphelendi doktor ama, p.tesi günü gideceğiz bakalım ne diyecek merakla zamanın geçmesini bekliyorum