Tosbikli NeslihanKorkmazKahraman Amin inş canım dr kontrollerinden sonra birbirimizi haberdar edelim 🙏
recep Aynen suanda ben yenş gittim doktora 23+1 im bugün 510 gram haftasına göre güzel gidiyor sağlıklı kilosu cok iyi doğan da var ama eksi yönüde bu damar yetememzlik yaparsa bebeği kaybetme riskide varmış rabbim yardım etsin bize insallah 🙁🙏🙏🙏🙏
Sevallll Benim de 21 haftalıkken çıktı şuan 29 haftalık herşey yolunda dedi doktorumuz dün kontrolum vardı haftaya cuma tekrar gitcem sadece 2 haftada bir sık görüşcez tedbir amaçlı sağlıkla kucağımıza alalım güzel düşünelim enerjimiz iyi olsun arkadaşlar kuzenimin yengesindede aynı sorun olmus oğlu 4 yaşında sağlıklı ve zeka küpü
NeslihanKorkmazKahraman Sevallll inşallah canım benim de 24 haftada gel kontrole dedi iki haftam var gidip bak
NeslihanKorkmazKahraman Sevallll inşallah canım benim de 24. haftada kontrolüm var. iyi şeyler duyarım inşallah. Hepimiz sağlıklı sıhhatli kucağımıza alalım 🤲🏻
recep Hiç korkmayın bayanlar rabbim sağlıklı bir şekil vericek insallah bize erken Doğum riski oluyormuş sadece o bende de var ama doktorum demedi bana gel 2 haftada bir belki cok yeniyim diyede olabilir
NeslihanKorkmazKahraman recep bana da öyle demedi ama haftaya kontrolüm var inşallah her şey yolundadır doktorumdan da bu sözü duyarım inşallah 🥰 hepimiz sağlıklı sıhhatli kucağımıza alalım 🤲🏻
Sevallll Ben bugün gittim kontrole kızlar herşey yolunda dedi iyi düşünelim iyi olsun 15 gün sonra gel dedi
NeslihanKorkmazKahraman Sevallll inşallah ben de gidicem bana da dua edin iyi şeyler duyayım 🤲🏻 Daha da iyi olur inşallah 🥰
NeslihanKorkmazKahraman Sevallll ben doktora gittim canım her şey normal dedi kilosu iyi haftası ile uyumlu önemli olan kalp dedi bu gibi durumlarda
Melis47- NeslihanKorkmazKahraman merhaba tek arter tek ven annesiymissiniz 1 yıl olmus nasıl bebeginiz simdi ? 21 haftaligim ayni sey banada söylendi