Nazmiye92 şişli etfal hastanesinin sarıyere taşınan bölümen riskli gebeliğe gidiyorum doktorlarından ve ebe personel hepsinden çok memnunum özele gidiyordum takipe ama onların ilgisini görünce zaten sezeryan olacağım dedim doğumu orda yapıcam inşallah