Kubravci Herkesin kendi düşüncesi, saygı duymak gerekir. Kimse sizinle aynı düşünmek zorunda değil. Çok kötü durumda olanların anca gidemeyeceğini düşünüyorum çünkü ayda 100 lira bile verememek için çok kötü durumda olmak gerekir. Ne bileyim anneniz babanız da mı yok çevreden destek olabilecek açıkçası ben öyle düşünüyorum. Bir de ayda 100 lira veremeyecek durumda olan insanlar çocuklarına nasıl bakacak o zaman o kadar masrafı oluyor sonuçta sadece bezine ıslak mendiline yetmez o miktar. Şimdi diyeceksiniz ki durumu olmayanın çocuk sahibi olma hakkı yok mu? Tabiki var o çocuğu da düşünmek lazım planlı çocuklar bilinçli anne babalar lazım. Çevremde görüyorum kirada oturuyorlar, sadece baba çalışıyor, anne evde el işi yaparak katkı sağlıyor ama 8 tane çocuk yapmayı ihmal etmiyorlar. Bu mantıklı birşey mi? Doğacak çocuğa nasıl imkan sağlayacaklar? Nasıl doyuracaklar karnını? Nasıl giydirecekler? Nasıl okula gönderecekler? Bu hayata çocuk getirmek en büyük sorumluluk ve ben düşüncesiz insanlardan nefret ediyorum.