Yagmur1991 Crnerkn benim kayinpederlerde öyle valizini alıp gelirler birden biz musayitmiyiz sorunumuz hastalığımız varmı umrunda değil hiçbirinin kendi evleri gibi günlerce gitmezler.bide hamileyim ya hiç yakistiramiyorum zihniyetlerine
Crnerkn Yagmur1991 İnşallah çabucak gelir geçer bu durumlar.. Ben de isyan etmiyorum artık kaderime boyun eğdim napıyım😒
Yagmur1991 Masalmom ben hep kendi odamda uzanıyorum tam aksine hiç rahatsizda olmuyorlar oh kendi odandan çıkmalı biz rahat tv izleyelim morundalar kendi evleri gibi
Irmakdkm Erham kayınpederle baban bir olamaz zaten düşünen bi insan doğuma 1 ay kala gelip sana yük olmaz . Ne kayınpederim ne babam öyle bi yapıya sahip değiller çok şükür anlayışlılar..
Rnhndkzn Erham insan kendi babasının yanında yatar kalkar ama kayınpederinin yanında rahat olamaz. Bir tutmak çok yanlış
Egemenmoms Yagmur1991 tatlim esin buna mudahele edicek hatta varsa esinin halasi falan onu arasin her an doguma gidebilirsin bide bu halde nasil hizmet ediceksin
Yagmur1991 Egemenmoms iste eşim.ne desin baba git mi desin olmuyo oda bi insan kendi anlayışlı olucak eşimde rahatsız olduğumun farkında ama iste bisey diyemiyor