Yagmur1991 Çok bencilce. Çok kızıyorum bi insanlara. Allah bildiği gibi yapsın. Benim eşimin taraf da böyle çok anlayışsız, hatta yeri geliyo kendi annem babam bile.. Sürekli ay kendine dikkat et yok kendini yorma. Sonra utanmadan gelip kalıyolar. Geçtim son ayını yani bence her hamilenin, yeni evlenenin, yeni doğum yapanın evine de gidilmez. Ben de hiç misafir ağırlamadığım kadar bu hamileliğimde misafir ağırladım. Hala da gelen sormadan etmeden geliyo. Allah bildiği gibi yapsın. İnsanın sinirlerini yıpratıyolar.