Muhammederva 37+5 haftalık hamileyim 38+4 te 11 temmuzda sezeryana alınacağım sağlıkla gelsin bebeklerimiz💙
gulsemm Muhammederva ayy ben de tam 37+5 deyim 10 temmuzda sezeryanım var sağlıkla gelsinler inşallah
U-M_mom Momcrn Yok canım daha belli değil ama şeker ve tansiyon olduğu için 36 da alırım demişti bakalım 33+1 de kontrolümüz var o gün der belki seninki belli mi kaç haftalık