Gizemmggg ben 6+2 yim ara ara bende de oluyor normalmiş kanama olmadığı sürece
zeynepulker0 teşekkür ederimm ben de 6+4 ümm :)
seymanurbyn kahve bir akıntınız oldu mu idrardan sonra
mdy1 hayır lekelenme vs yaşamadım