asellim143_ Gizemmggg valla bilmiyorum bnde de oluyor merk ediyorum sabah biri post açmıştı normal diyordu kaşık agirisi
seymanurbyn Gizemmggg 5+2 deyim aynı durum bendede var herkes normal karşılıyor bu durumu kanama ve çok şiddetli olmadıkça.
Emiisko Bence normal bende cok yasadim gece daha cok oluyodu valla Bi yandan Bi yana Donerken Sanki icimden bi parca kopuyodu cok agriyodu sukur suan 18 hafta
Ecemmnaz Kanama yok ise tedirgin olmayın bebek yerleşmeye çalışıyor benim de çok yoğun regl ağrısından fazla ağrım oluyordu hatta bağırıyordum. 9. Haftadayım bayağı azaldı çok şükür
Tgbylmz22 Gizemmggg çok normal ben 8+4 teyim ve hala ağrılar o kadar şiddetli olmasa da devam ediyor bebek kendine yer edinmeye çalışıyor
ay_isigix Normal merak etme rahim genişliyor o yüzden ağrı yapıyor Allah sağ Salim kucağına almayı nasip etsin
Nazlii59 Bende de kasık ve bel ağrısı var kuzum hatta bugün minicik bi lekelenme bile gördüm ama normalmiş kese gelişiyor diyeymiş doktoruma danıştım bunları
denizzz0244 Merhaba bende 5.haftama yeni giriyorum hiç ağrım yoktu bugün sol sağ kasıklarımda ağrı hissediyorum normal mi ya çok şiddetli bir ağrı değil ama yinede var korkuyorum