Bumah Esmademir34 uygulama 10 ekim gosteriyo iyiyiz şükür bi sıkıntımiz yok sizin nasil gidiyo basladiniz mi hazirlakkara
buse2507 Esmademir34 tahmini doğum 27 Ekim❤️ sabırsızlıkla oğluşumu bekliyorum hazırlıklar tam gaz devam ediyor 💙🙏
minismom Esmademir34 22+4 haftalık hamileyim ekim sonu kasım bası olarak gorunuyo 2. hamileligim daha simdiden agırlastım kızımda boyle degildim yaa
Oznurcivan Esmademir34 26 haftalık olduk biz ikinci gebelik bebeğim erkek 4 buçuk yaşında da kızım var gerçekten çok zorlanıyorum dinlenemiyorum sürekli ağrım var 🥺 geceleri uyuyamıyorum 11 kilo aldım karnım öne doğru uzuyor oda değişik bişey 😁
Esmademir34 Bumah Benim uygulama 6Ekim gösteriyor cinsiyet erkek 😄Bakalim oğluşum 40.haftayi bekliycekmi bilmiyorum sizinkinin cinsiyeti ne🥰
Gulbahar34_ Bumah benim de doğumumu 10 Ekim gösteriyor. Doğurunca haber edelim birbirimize bakalım hangimizinki aceleci çıkacak 😌🌷
Tufu2 Kasımda sayılırmı 22. Haftamıza gircez haraket yakalamaya calısıyom karnımda bu haftalarda çok hissettinizmi ben hissedemiyor. Bazen oluyo yakalayamıyorm normalmı işk gebeliğimde
yildizkaradag Tufu2 benim ikinci gebeliğim 20 haftadayım hala doğru dürüst hissedemedim🥲 24e kadar normal sayılıyor diye biliyorum çok dert etmeyin🫶🌸
Zlm_dmrhn Tufu2 bende 21 haftalığım maalesef bende çok fazla hissedemiyorum.doktoruma sordum çok normal dedi 26. haftaya kadar.bakalım hissetmeye başlasam en azından içim rahatlayacak.arada kasıklarda pıt pıt bişey oluyor okadar.
Piraye2025 Tufu2 Merhaba bizde 21+2 yüz bende hareket hissetmiyorum. Yarın ayrıntılı ultrason var bakalım ☺️
Esmademir34 buse2507 bende oğluşumu bekliyorum sabirsizlikla 🥰Hamilelikte guzel ama bi an önce kavusmakta istiyorum oğluma
T2511- 25 Ekim son tarih 2.gebelik dinlenmeye hiç fırsatım olmuyor meğer ilki ne kolaymiş 😄 sizin nasıl geçiyor kaç haftalıksınız
Esmademir34 T2511- 26+5 benim 30a yaklaştik çok sukur ağirlaşmaya başladim yavaştan hemen yoruluyorum benim ilk gebelik 🥰
Esmademir34 Oznurcivan Her gebelik farkli oluyor sanirim Allah yardimciniz olsun benim ilk oldugu icin o konuda rahatim ama gece uyksuzlugu bendede başladi
Mervee09 Oznurcivan Sanki ben yazmisim gibi okudum yorumunuzu tam 26 haftalik olduk oglum olcak nasipse 4 bucuk yasinda kızım var ve evet karnim öne dogru gidiyo habire 😃
deniz_45 25 haftalık hamileyim bende uygulama 19 Ekim gösteriyor iyice ağırlaştım bende idrar yolu enfeksiyonu da zorluyor beni
byzogrtmn Esmademir34 ben de 28. Haftadayim. Tatile gideceğim için hazırlıkları hallettim.2. Olduğu için oğlumun ilk kıyafetlerini yıkadım ütüledim hazırladım ufak tefek şeyler kaldı:)
Esmademir34 byzogrtmn Bende 28-29.haftalarda yikayip utuleyim diyorum zira şimdiden bi iş yapsam pertim cikiyor hemen birde sicaklar baya zorluyo🙂
lidya_2 Esmademir34 23+4 haftalık olacağım 🐣tahmini doğum 29 ekim gösteriyor ama sezeryan olacağı için 20 veya 10 ekim arası hazırlıklara başlayacağım bugünlerde 🩵
Esmademir34 lidya_2 saglicakla alirsin kucagina inşallah canim bende başlarm hazirliklara yavas yavas nolur nolmaz hazir olsunda sonra Elim ayağm birbirne grmesin ilk doğum olucak nasip olursa .💜
Mekiyaa lidya_2 benim de aynı tarihte Allah sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin sezeryan siz mi istediniz yoksa bi sebep mi vardı benim halen belli değil