prensesannesi611 maşallah sübhanallah Allah’ım evladınızı güzellikle kolaylıkla sağlıkla büyütmenizi nasip etsin. Benim bebeğim 19+4 olduk elhamdülillah daha hareketlerinin hissetmeye başlamadım ilk gebeliğim aklım hep bebeğimde birde zor geçiyor çok şükür.. düşük riskim vardı kanamalar falan.. benden ve bebeğimden dualarınızı eksik etmeyin 🥹💐