Sude_48 tahamommy evet geneli öyle yapmış. Emzik rahatlık diyorlar 😄 düşününce gerçekten öyle bence de ama ben kararsız kaldım
tahamommy Sude_48 doğduktan sonra duruma göre davranırız artık meme reddi falan yapar diye bende bi tedirginim aslında ama belki 1 hafta sonra başlanabilir