3_bebelianne Selim_Alparslan Hem philips avent al hemde bakkal emziği hangisini tutarsa artık 🤣benim kız her çeşit denedim asla emzik tutmadı oğlum 18aya kadar philipsinkini tuttu🤣🤣 umarım bu kızda tutar bunada hem philips avent gece ışık yananlardan aldım hemde bakkal emziği
Selim_Alparslan 3_bebelianne Tamam kuzum hepsini deneyeyim bakalım ya çok istiyorum ben emzik tutmasını ya 😃
3_bebelianne Selim_Alparslan bende kızlarmı fazla tutmuyor anlamadım erkek bebekler genelde alıyor emziği teori tabi benim gördüğüm analizim🤣inşallah alırlar canım bakalım🌸
papatyakokulugece Selim_Alparslan mamajoo aldım emziği Philips tutmadı biberon da Philips antikolik öneririm bacı ama cam alma ne kadar marka olsa da hemen patlıyor çok patlattım ben 😂
Selim_Alparslan 3_bebelianne anladım kuzum erkekti benimde ilki buda erkek 😃 ayy inşallah tutar dua edin altin emzik bile yaptırırım valla 😃😃
3_bebelianne Selim_Alparslan 🤣🤣tutsun tabi konforlu oluyor valla emzikli bebek🌸biberon yine avent chicco ve mamajoo güzel ama cam sakın alma plastik değil zaten üçüde güzel maddelerden üretiliyor
tahamommy Selim_Alparslan bende tutar umuduyla aldım hemen 🥲💓 philipsten şaşma bence emzik olarak 2li olan avent ultra air aldım tavsiyeler üzerine biberon olarakda 120 ml cam olmayan yine aventinkini alıcam herkes onu önerdi
Selim_Alparslan tahamommy ben biberonu cam alırım diye düşündüm aşkım neden cam olmayanı önerdiler sana Kuzum ilki onu tutmadı ya o yüzden ama büyük ihtimalle 3 4 marka alırım ya hangisini tutarsa artık 🥰
Selim_Alparslan 3_bebelianne mamajoya birisi sıcak su doldurdum eridi yazmış ya fotosunuda atmış ben şok oldum geri çıkardım sepetten🙄 aklımda Philips veya chicco var ikisini de alacağım kuzum emzik olarak hangisini tutarsa artık
tahamommy Selim_Alparslan kız hepsini birden alma hemen bi tane al tutmazsa alırsın, cam olmayanı da ilerde su için falan eline verirsem diye önermediler 😅😅 alıyoz madem uzun ömürlü kullansın daa
Selim_Alparslan tahamommy askim ya valla bilmiyorum kafam çok karıştı dedim elimin altında olsun tutmazsa diğerini veririm zorlaaarım😃😃😃 askim hangisini aldın biberonunun ismini yazar mısın
tahamommy Selim_Alparslan henüz almadım ama bunu favladım işte bende cam almayı düşünüyodum ilkten hem kırılmasından hemde ağır olcağını düşündüğüm için vazgeçtim
UraSsmom Selim_Alparslan Emzik kesinlikle avent diyorum, ben biberonu da avent almıştım 2 oğlumda kızıma mamajo aldım
Selim_Alparslan tahamommy evet askim bende bakmıştım buna birde bunun büyüğü var küçük mü almalı buyuk mü yoksa her ikisinide mi🙄😵💫
Selim_Alparslan papatyakokulugece sağol güzelim camdan vazgeçtim bende 😃 alacağım bakalım inşallah tutar bebe 😃
Sude_48 İlk ay emzik vermeyin diyor ebe ve doktorlar. Siz verdiniz mi? Benim ilk olacak çocuk o yüzden çok bilgim yok.