Kbra9743 gozdenefes ya inşallah Allah razı olsun 🥹 kasık ağrım var bugün çok ümidimi de kaybetmek istemiyorum ama çok üzücü şeyler 😔rabbim hayırlıysa tamamına erdirsin inşallah sizin de
Kbra9743 Kikiriki sizin de mi tüp bebekti peki işte biraz olumsuz konuştu herşey çok iyi ilerlemişti sonradan böyle söyleyince moralim çok bozuldu 😔
Kbra9743 Nurkl ne güzel rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 😊 inşallah benimde bugün yarın biraz yükselmeye başlar 🙁
Ts009 Tüp bebekle ilgili bilgim yok lakin ilk gebeliğimi öğrendiğim zaman tam 4 haftalıktı ve beta değerim 17 ydi sonrasında düzenli olarak arttı benimde ama kanama lekelenme vs olmadı
Kbra9743 Ts009 benim bi Ts009 benim biraz daha düşük çıkınca değerim moralim bozuldu doktor kimyasal olabilir diyince de tabi aynı durumu yaşayan arkadaşlara sormak istedim inşallah benim de bi iki gün içinde yükselmeye başlar 😔
Ts009 Kbra9743 bence akışına bırakın ve stres yapmayın lütfen evet zor beklemesi lakin gerilmenin sizlere faydası yok bu şekilde konuşup korkutan doktorlarda bitmedi bir türlü ya