Htc2725- hayır maalesef kolay hamile kalmadım, 18 ay deneme üzerine vazgeçtim eşimle kan vermiştik tıbbi genetiğe. Öncesinde çatlatma iğneleri hormon ilaçları vs kullanmıştım olmamıştı. 2 kimyasal geçirmiştim hatta 3 bile olabilir birini köyde olduğum için kan verip teyit edememiştim. Kilo da vermiştim 117’den 93’e düşmüştüm ama hiç bir şekilde hamile kalamadım. Hsg çekildim, ilk ayı boş geçti ama çatlatma iğnesi kullanmıştık, ikinci ayında femara ve çatlatma iğnesi kullanmıştım ve kimyasal oldu, kimyasalı tekrar yaşayınca her halde bir problem var çünkü tutmuyor döllenen bile kimyasal oluyor diye düşündük ve tıbbi genetiğe giderek kan verdik. 15 Kasım’da kan vermişiz ve ben 25 kasımda şuanki hamileliğimi öğrendim. Gerçekten vazgeçtiğimde artık tedavisiz olmayacağına kesin inandığım bir dönemde öğrendim, üzerine hormon ilaçları maalesef ki kilo yapan şeyler, hsgden sonraki süreçte 10 kilo daha almıştım. Yani eğer eşinizin veya sizin bir probleminiz yoksa bir şekilde oluyor. Allah kucağınızı boş bırakmasın, aratmasın, gönlünüze göre olanı versin gerçekten içten duamdır. Hamileliğimin son haftalarında kabul eder inşallah rabbim ☺️🤲🏻 ama her olumsuz sonuçta vardır bir bildiği vermiyorsa vardır sebebi diyordum yalan yok 🥰 yine diyorum bu kadar geç olduysa vardır hayrı ☺️