Merhaba kızlar ben 22 haftalık hamileyim ve utanarak söylüyorum şimdiye kadar 8 kilo almışım 55 kilo ile başladım 63 ü gördüm bu sabah. İşin garip kısmı elimden geldiğince sağlıklı besleniyorum hamile pilatesi ve yürüyüş yapıyorum neden bu kadar aldım anlamadım. İnternette hamile diyetisyenleri var gebelik boyunca 3 kilo falan aldırıyorlar sizce napmalıyım bi diyetisyen desteği alsam fayda olur mu