edabolukbasi3- herkesin damak zevki kendine ama şu kahveyi nasıl şekerli içiyorsunuz ben daha içerken midem bulanıyor bi yere gidince sade istediğim zaman gözlerini belertip bakmaları yok mu bir de sanki sövdüm 😂😂😂
edabolukbasi3- edabolukbasi3- sosyal medyada kahve videoları çıkıyor bir tatlı kaşığından fazla şeker koyuyorlar gözüm seyiriyor 😄
miniminibebek edabolukbasi3- bende sade içenlere şaşırıyorum 😂orta şekerli içiyorum ki kahveyi bi türlü sevemedim gitti
MadameTussauds edabolukbasi3- Kiz Kaos yaratmaya mi post aciyorsun dkdkkd gelir simdi zevkler renkler tartisilmazcilar 😂😂 tartisilmaz da orasi ayri dkdkdk Neyse konuya gelecek olursam bende kahveyi asla sekerli icemem ama cayi da sekersiz icemem öyle bi tuhaflik iste. 😂
2Princess1Mom edabolukbasi3- 1 tatlı kaşığı koyan benim işte. 🤭 her zaman içmem içersem de tatlı içerim, çay da aynı şekilde 🤭
edabolukbasi3- Esma006 tamam şekeri koyarsın da bir tatlı kaşığı şeker üstelik tek kişi için şerbet gibi oluyo sonra
edabolukbasi3- 2Princess1Mom çayı da şekerli içemem zaten pek aram yok çayla ama mesela frappe falan oluyo ya onlar normal geliyo ama türk kahvesini şekerli içemiyom
edabolukbasi3- MadameTussauds kaos mu bundan da çıkarırlarsa pes zaten belirtmişim herkesin damak zevki kendine diye skdkssk 😂
ppmerlina MadameTussauds renkler zevkler tartışılmaz !!1!1!1!1!1bir!1!!11!birbir1!1!1 @edabolukbasi3-
2Princess1Mom edabolukbasi3- Şeker olunca bütün tadı kaçıyor diyorlar ama ne bileyim 1 bardak içerim o da keyif çayı, kahvesidir. Onu da tatlı içerim. Bağımlısı olsam belki sade içebilirdim. 🤭
miniminibebek edabolukbasi3- ay yok işte içemiyorum 😂hani öyle abes derecede şeker kullanmıyorum ama olmuyor yani
lux38 edabolukbasi3- evet damak alışkanlığı resmen eski çalıştığım is yerinde çaycı abla yanlışlıkla çay kaşığınin ucu kadar şeker atmış bal gibi geldi resmen aradım nasıl hissettin karıştırmadim bile dedi
edabolukbasi3- lux38 bende hiç içemiyorum bazen annem yanlışlıkla şeker katıyo döküyorum Allah affetsin içene saygım var ama sade içene saygı yok 😂
lux38 edabolukbasi3- ben ünv okurken arkadaşımin evine çıkmıştım onlar da 4-5 kişi kalıyordu herkes çayı şekersiz içiyordu bir tek ben şekerli içiyordum o zamanlar evde şeker yok mu dedim hayır dediler e para da yok kimsede bir iki kez öyle alıştım parasızlıktan mecbur sonra alıştım şekersiz içmeye 😂😂
Alya05 edabolukbasi3- bizimkide tatlı değil gerçekten 😀😀 Gerçi gebelikte hiç içemiyorum gözümde kararmış
TAkilicci edabolukbasi3- kahve zaten lezzetsiz bir şey, bir de şekersiz içerek kendine eziyet edemem diyorum bende 😂