Eecemozcan ben yaşadım canım 5 haftalık hamileyken tsh değerim aşırı düşük çıktı sonra kadın doğum doktorum endokrine görün dedi gittim t3 ve t4 değerlerime de bakıldı onlar normal çıktı sadece tsh düşüktü.doktorum gebeliğin başlangıcında betahcg hormonu arttığı için saldıracak hormon arıyor dedi.ilaç vermedi 1 ay sonra kontrole gel dedi 1 ay sonra gittim çok şükür kendiliğinden normale dönmüştü tsh.şuan 11 haftalığım