Eecemozcan ts3/ts4 normal sa
Normal kabul ediyor endokrin doktoru ilerki haftalarda Of’a düzelir düşük olmadı yüksek olmasından daha iyiymiş takip etmeniz lazım değerinizi ben 33teym çok rahatsızım tsh düşük kadın doğum diyor ilaç kullanman lazım endokrin diyor gerek yok