CerkesMaria Kızlar adetim 3 gün geçikti dün gece yaptım yok diye bıraktım testin markası awox bir bakar mısınız var mı yok mu ?
mm_m954 CerkesMaria evet haklısın ama bu awox kötü marka değil herkes memnun kan ver güzel haberler aliriz inşallah
mm_m954 CerkesMaria okadar test yaptım son 3 aydır test yalancı pozitif gördüm ama pembe kuruma çizgi gormedim evet testler 1 saat sonra çizgi çıkarıor ama genelde zor görülür ve giri tonlar bence kan vermeyi değer canm
Mamiko_2020 CerkesMaria awoxun böyle kuruma çizgisi çıkardığını asla görmedim rahat 40-60 tane yapmışımdır bende düşünün.En son böyle çıktığında bende çookkk yeni hamileydim 🥰🥰😍😍Bugğn tekrarlayın anında çıkan ama yine silik bi çizgi olur 🤗🙏🏻