NaimeYilmaz Dikkat bu post tatlı isteği uyandırır! :)) Merhaba Canımız Annelerimiz! 🌸 Hem besleyici hem de geleneksel bir tatlı olan aşure hakkında kapsamlı bir blog yazısı hazırladık. Aşurenin kültürel ve tarihi anlamı Hamilelik döneminde dikkat edilmesi gerekenler Ve tabii ki ev yapımı tam ölçülü geleneksel tarif! Siz de okuyup faydalı bulduysanız, yorum bırakabilir ya da kendi deneyiminizi paylaşabilirsiniz 💬 Aşure görsellerinizi de bekleriz. :) 👉 Yazıya göz atmak isteyenler için: 📎 https://www.mutluanneleriz.com/asure-tarifi-ve-hikayesi-bereketin-ve-paylasmanin-tatli-hali/
hep_acemi_anne NaimeYilmaz hiç yapmadım , olsa yeriz olmasa aramayiz ama bu sene merak ettim denemek istiyorum 😂 fasulye, nohut, aşurelik buğday, incir kuru kayısı üzüm aldım kizlar, haşlayip bir arada pisiricez sanırım dimi😂
Zeynepenfal21 Aşuresiz olmaz asla her yıl yapıp apartmandakilere dağıtıyorum inşallah bu yılda nasip olur yaparım
Blueeberryy Ahsenmira süt kullanmadiniz dimi ben hic yapmadim nefis yemek tariflerine baktim simdi sutlu de var sut olmadanda 🫣
tiramisu10 Ahsenmira ayy ellerinize sağlık Rabbim kabul etsin bereket nasip etsin o kadar güzel duruyo ki rengi kıvamı 🥺🥺
Tugce-Kbd Yani noyle bir uygulamada bunu paylaşmak ne kadar doğru acaba herkes hamile aseren olur biranda ulaşamaz he diyince yaoilabilicek birşeyde değil
forumgurmesi Tugce-Kbd niye ulaşılmasın ki marketlerde bile hazırı satılıyor bulamayan yapamayan alabilir.
emirmom Tugce-Kbd konu başlığı aşure hakkında her şey görsel olabileceğini tahmin etmek zor olmasa gerek :)
Tugce-Kbd forumgurmesi gece aserilebilir ya da kesinlikle paketli gıda tuketmemesi gereken bı annenin canı çekebilir herşeyi geçtim alıcak parası olmayabilir…
Blueeberryy Tugce-Kbd bu kadar duyar fazla yaa hicmi sosyal medya kullanmiyoruz cani cekende yapsin abartmayin valla ya
Ahsenmira Blueeberryy sütsüz yaptım hepsini ayrı ayrı haşladım sonra birleştirdim ki rengi karar masın diye ve şekeri en son atıyorsunuz beş dk daha kaynatıp kapatıyorsunuz tarifi @sudeeedogan dan aldım 🤗
[silindi] Blueeberryy süt beyazlasması için kullanılıyor tadı çok degistirmez hafif bı yumuşak tat verir :)
Blueeberryy [silindi] tesekkur ederim hic annem yaparken bakmamisim valla hazir olunca yemek guzeldi tabi 🤣