Merhabalarr 30.haftamdayım ve kızımızın ismini begüm olarak karar verdik. Sizce nasıl ben hala alışamadım sanırım bazen garip geliyor yadırgıyorum kötü gibi sanki ama emin olamadım yani. Defne ada/eda koyucaktık aslında sonradan begüm olarak değiştirdik kararımızı. Kız bebiş bekleyenler isimleriniz neee sizde söyleyin 💕💕💕