Seyda-06 Bumah benimde sadece sağ ayağımda ödem oluyordu bi ara önce midem davul gibi şişiyor sonrada ayağıma geçiyordu şişlik tansiyonum da yüksek çıkmıyordu. Ben durumumu yeterince su içmediğim bi dönemden geçip daha çok su içmeme bağladım
Tazeanne2016 Tek taraflı ödem bacakta pek göz ardı edilecek bir durum değil , kalp damar dan randevu alıp gitseniz iyi olur en yakın zaman da , geçmiş olsun