Bumah Sadece sag ayagim sisiyo tuzu kestim bol bolda sivi aliyorum onune nasil gecicem 26. Haftadayim
miiaa1 Bumah aynı durum bende sol taraf için olmuştu. Doktorum pıhtı atma ihtimaline karşı doppler istemişti, hiçbir problem çıkmadı bende. Siz ihmal etmeyin doktorunuza söyleyin geçmiş olsun🙏🏻
Ozlemerikci543450 Bumah aynısı bende de var 29 haftalık ikiz gebeyim sadece sağ bileğimde ara ara oluyor doktor ödemin sağ sol gibi ayrım yapmadığını devam ederse damar bölümüne gitmem gerektiğini söyledi sizde değerlendirebilirsiniz ödem olduğunda komple olur sağ da solda vs olmaz mış
Seyda-06 Bumah benimde sadece sağ ayağımda ödem oluyordu bi ara önce midem davul gibi şişiyor sonrada ayağıma geçiyordu şişlik tansiyonum da yüksek çıkmıyordu. Ben durumumu yeterince su içmediğim bi dönemden geçip daha çok su içmeme bağladım
ppmerlina Bumah farkında olmadan sağ ayağını çok zorlamışsındır, üstüne ağırlığını vererek bir iş yapmışsındır, ayağın takılmıştır ama fark etmemişsindir vs… Hormonal bir şey olsa her iki ayağın da ödem tutardı diye düşünüyorum
Bumah ppmerlina bende aslinda düşündüm odem olsa 2 ayakta olmaz mi diye ama sadece bende tek ayak bilegi ve parmaklarinda oluyo evet surekli ayakta oldugumda oluyo vucudumda agirlasti sag tarafa yukumu veriyorum ayakta durunca belki de bu olabilir bu haftalarda odem olur mu onuda bilmiyorum
ppmerlina Bumah 20′li haftalar için erken diyorlar bugün buna benzer bi post okudum birileri öyle yazmıştı. Bir dahaki muayenen ne zaman
ppmerlina Bumah az kalmış aşkım sen 18′inde gidince bi genel kanına baksınlar tam kan sayımı alsınlar
Bumah ppmerlina her ay aliyolar aslinda gene bakilcak bunu belirtmelimiyim orda gidince unutuyorum sorularimida 😀😀
ppmerlina Bumah belirt bitanem bencee. telefonda notlarım kısmına not al. Aklına soru geldikçe oraya yaz
Melissayda Benimde sağ ayağım şişiyordu canım 31.haftada başladı doktorum normal demişti varis çorabı önerdi onu kullandım
Bumah miiaa1 pihti falan atma olsa kanda cikmaz miydi 2 hafta once kan idrar vermiştim hersey cok guzeldi
miiaa1 Bumah kandan belli olur mu hiç bilmiyorum ama içinizi ferah tutun, doktorunuza söylemeyi unutmayın sadece ☺️ ben ayakta kalıyor oluşuma bağlamıştım ilk başta ama dinlenirkende oluyordu, şimdi geçti şişerse ikisi birden şişiyor 37+5iz🙈
Nursahergun Bumah aynen ihtimal ile film verdım özel hastanede temız çıktı ama, ayak üstüm sol ayağa, göre şiş etı, acıyor gıbı.. Ödem dendı
Melissayda @Bumah yok canım bi problem olmadı bende sende de olmaz inşallah doktoruna sor yinede benimki davul gibiydi bükerken ağrı oluyordu sende var mı böyle bi sorun?
Bumah Melissayda benim ayak tabanim sizliyo ama uzun sure ayakta durdugum icin o gebe olmadan oncede oyleydi sadece odem gibi sismeye basladi