Kızlar bende ovülasyon takibi ile gebe kaldım. Kaset test aldım piki gördüğüm günü değerlendirdim ertesi günü de kırmızıydı o günüde değerlendirdim, sonraki gün silikleşti birlikteliği bıraktım. 9 gün sonra test yaptım negatif çıktı 🥺 6 gün sonra öylesine test yaptığımda gebelik testi kıpkırmızıydı 🥹 korunmayı bıraktığımız ilk ay bu şekilde gebe kaldım. Şu an 34 haftalık kızıma hamileyim🥰 Rabbim isteyen herkese kolaylıkla nasip etsin 🤲🏽💗💞💖🩷