Slmcnmyeniben biraz fazla canm aslında bende kiloluyum bizim için doktorlar söylüyorlar hamile kalinca sağlıklı olsun diye fazla kilo her zaman zararlı artı cidden hormonları bozuyor şükür bende hormonlarla yada regliyle yumurtlama ile ilgili bir sorun yok.ama yinede istesen verebilirsin seni eleştirmek haddim değil ama en az 30 kilo vermen lazım bazı şeylerin düzene girmesi için canm.