Merhaba ben ilk adetimi 15 yaşında gördüm ve şu an 25 yaşındayım 10 senedir o kadar düzensiz regl oluyorum ki bazen sene de 3 bazen 2 bezen 3 ayda bir bazen üst üste her ay, yıllarca farklı doktora gittim pcos dendi başka bir şey dendi hormon testlerine bakıldı doğum kontrol hormal ilacı derken asla düzene girmedi evlendim çok şükür hamile kaldım her insanın genetiği farklıdır sende benim gibisin demek ki hiç canını sıkma hatta çok daha güzel değil mi bak ben de olmuyordum ama şükür hamileyim de bu kadar düşünme stres daha da ileriye atar🤍