bsrm Merhaba 2 kere aynı 8 haftalarda kalp durması yaşayıp kürtaj oldum şimdi tahliller yaptircam doktorum özelde ama tahllilleri devlette yaptırabilirsin dedi. Genetik pihtilaşma testleri kaç ayda çıkıyor acaba gecenlerde 3 ayda cıkıyor denildi bu kadar uzun mu gerçekten ?
halitefe bsrm devlette yaptırırsan uzun sürer özelde 15 günde çıkar çok pahalı testler değil zaten imkanın varsa özelde yaptır derim lupus, bağışıklık,kromozom analizi, trombofili paneli gibi testler yapılır
Cnsmv bsrm ben yaptırdım pıhtılaşma yanlış hatırlamıyorsam 10-15 günde çıktı ama kromozom testi45 gün falan sürdü
mira_0102 bsrm ben adana şehir Hastanesi’nde yaptırmış tim , pıhtılaşma olan hemen çıkıyor 3 haftada faln ,genetik biraz uzun sürüyor oda bir buçuk ayda
bsrm erikarpuz bende 1 ayda cıkıyor diye biliyordum ama biri hayir 3 ayda cıkiyor diyince üzüldüm 3 ay beklicem mi diye. Genetik testiniz al1 ayda cıktı degil mi?
erikarpuz bsrm evet kan pıhtılaşması ve kromozom testi yapıyorlar eşimle benden kan aldılar tam 1 ayda çıktı istanbul’da araştırma hastanesinde yaptırdım
Denizz44 erikarpuz Bende geçen hafta düşük yaptımda bu testleri istedi doktorum ve her ihtimale karşı kan sulandırıcı başlayacak sizin sonuçlar ne kadar sürede çıktı ve temiz çıktılar mı
bsrm halitefe malesef o kadar imkanım yok çok tutacağını düşündüğüm için doktor devlette yapabilirsin dedi.
halitefe bsrm çok fazla değil ama o sürede beklemek faln daha stresli işte o sebeple özel biraz daha en fazla 2,3 bin tutar sen yine fiyat al özellerden
bsrm halitefe ben daha fazla diye düşündüm o kadar fiyatsa verebilirim . En fazla 2500 kadar verebilirim diyordim ama bu kadar olcagini sanmiyordum
ElifFO bsrm o kadar uygun olmuyor özeller malesef. Ben geçen sene kardeşimin çalıştığı hastanede 1. Derece yakın indirimi ile yaptırmama rağmen 4,5 bin tutmuştu ücret. 2 ay sonra da sonuçlar çıkmıştı.
seynepon bsrm bizimki 2 ve 2,5 ayda çıktı gaziantep şehir hastanesi çoğu kişinin 2 ayı geçtiği de oluyor bunun nedeni yoğunluğun yanı sıra kromozom testi ⅚ hafta sürüyor demişti yetkili araştırması
Selinnnxx mira_0102 mira_0102 canım Adana şehir hastanesinde hangi testleri yaptırdın eşinden de kan aldılar mı
mira_0102 Selinnnxx evet ikimizden aldılar, tıbbi genetik bölümüne randevu aldım ,benden pıhtılaşma ve genetik için iki tüp kan aldılar,eşimden sadece genetik için bir tüp kan aldılar
tahamommy bsrm benimde 30-40 gün arasında çıkmıştı zeynep kamilde yaptırmıştım zaten rahimin toparlamması için ideal bir süreç canım devlette yaptır bencede