__Kubracik01__ Kizlar oda süsleyen veya hediyelik alan oldu mu hem yapasım geliyor hemde ben doğurmuşum ben niye hediye dağıtıyorum diye kafam karisiyor🤣🤣40i çıkınca mi dağıtsam diyorum siz neler yaptiniz
myangelson __Kubracik01__ ben kuzenime yaptırmıştım da doğumda dagitamadim mevlüt yaptım orada dağıttım çikolata kolonya hediyelik ve zikirmatik
Bsra-0 __Kubracik01__ eğer hastanende yasak değilse kapını kendin süsle çokta güzel oluyor. Ben özelde doğurucam yeni çıka kurallarına göre kapı süsleme yasaklanmış. Hastanenin organizasyoncusuna süsletmek şartıyla. O kadar saçmaki kapıya sadece tül sarıyor 2bin tl diyo
Bsra-0 __Kubracik01__ yaptırmakta istiyorum ama o oarayı onlarada vermek istemiyorum hak ettikleri gibi bi süslemede yok
Yazmelegi_ __Kubracik01__ süsleme yapmadım kendim, dogum özelde olduğu için onlar ufak süsleme yapmıştı 40 tan sonra da ziyarete gelenlere kese içinde kahve çikolata yapmıştım o şekilde onu verdim
__Kubracik01__ Bsra-0 özelde dogum yapicam onlar odayı susluyormus ben hediyelik alsam mı almasam mı diye kararsizim
Bsra-0 __Kubracik01__ hediyelik banada saçma geliyor. İsimli kutu çikolata ve bir şişe kolonya alıcam kolonyayada kurdele takıcam. Gelene ikram edip kolonya dökerim. Oda süsleme için ücret talep ettilermi sizden. Bende o konudan müzdaripim
ctctct __Kubracik01__ ev ziyaretine gelenler için kolonya ve çikolata yaptım. doğumu devlette yapacağım orda da süsleme yasak zaten benimde işime geliyo 😂 hastanede can derdindeyken süs hiç umrumda olurmus gibime gelmiyo yasak olmasa da yaptırmazdım
Bsra-0 ctctct keşke özeldede yasak olsa😂 sadece tüle 2bin değmez diyorum. Ama ücretli olmasına rağmen herkes yaptırıyor özelde. Yaptırmasam her kapı cafcaflı benimki bomboş olcak. Yaptıkları uygulamaya kızıyorum değmicek bi para
ctctct __Kubracik01__ ama özel zamanlarda bana da hep ben niye hediye dağıtıyorum ya diye şaşalıyorum haklısınız 😂
__Kubracik01__ Bsra-0 yok dogum ücreti içinde oda susleme dahilmis, hazırlanan bir odayı görmüştüm susleme yeterliydi😊
ctctct Bsra-0 çok haklısınız ne denir ki. gerçekten sadece tül mü geçiriyorlar kapı süsü odanın içini süsleme vs hicbir sey yok mu
2cocuk2kopek Bsra-0 benim hastanem özel süsleme size kalmış hastane karışmıyor ben kendim kapı süsü aldım öyle büyük bi süsleme yapmayacağım birde balon standı yeterli . Sadece tül 2 bin çok fazla
Bsra-0 __Kubracik01__ sakaryada tüm özeller o durumda sordum. Hepsi yasaklamış kendin süslemeyi. Doğum ücretinede dahil değil. Yakındır diğer özellerede gelmesi
Bsra-0 ctctct hayır yok tül sarıp ortasına 4 tane balon koymuşlar. Eğer ayıcık bişelerde istiyosan 3-4 bine çıkıyo. Eesmen para tuzağı