Gizemfrt gittim her şey yolunda çatı muayenesi yapmadı pazartesi gel yatışını vereyim sancın tutarsa zaten önden gelirsin tutmazsa suni sancı verelim pazartesi çatı muayenesi de yaparım dedi olmazsa sezeryana alalım 39+2 oluyorum o zaman 39 haftadan sonra bekletmek iyi değil dedi öyle bakalım nasıl olacak