Gizemfrt 38+5 olduk artık doğsun diye sabırsızlanıyorumm aşırı heyecanlıyım sizde durumlar nasıl teyzoşlarr🥰🥰
Gokcin Gizemfrt son 22 gün sağ sağlim alalım inşallah canım ❤🫂 korku endişe heyecan hepsi bir arada 2.gebeliğim ama sanki ilk gibi😊
Nesy Gizemfrt saat itibari ile 38+6 son 8 çok heyecanlıyım yarın kontrol var bebek kanalda değildi en son inşallah girmiştir ya hafta içi artık doğurmak istiyorum yoruldum. Gelen giden yok nişan vs de olmadı :((
Fundagencer Benimde son 20 gün heyecan doğum stresi gece uykusuzlukları ufak ağrılarla baş etmeye çalışıyorum
Xb1rann3 Gizemfrt sancılarım oluyor afedersin sık idrara çıkma ve sanki küçük toletimi tutar gibi alttan baskı hissi var ve birde vajina ile bacak arasındaki kemikte ağrı sızı yanma sende belirti var mı
Gizemfrt Nesy benimde aynı şekilde bir an önce doğurmak istiyorum sancım ve ağrım var ama açılmam olmuyor benimde cumartesi var kontrolüm bakalım inşallah açılmam olmuştur tüm tuşlara basıyorum 😂😂😂
Nesy Gizemfrt inşallah ya sağlıkla kolaylıkla hafta içi doğursaydık 😁😁 39 dan sonrası iyi inşallah çok bekletmez bizi bebişler 🤲🏻 benim sancı yalancı olarak var ama hemen geçiyor zaten 😂😂 bu arada çatı muayenesi oldunuz mu?
Bebeksu07 Benim de son 9 geçen cumartesi açıklığım yoktu varmış gibi de hissetmiyorum hiç ama akşamları regl ağrısına benzer ağrılarla uyuyorum (gece 3 de minimum) sabah kalktığımda hiç ağrım olmuyor. Sezeryan hiç istemiyorum 🥲
Gizemfrt Nesy evet çatı muayenesi oldum salı günü bakalım oda tetikliyor diyorlar ama nişan su falan hiç bişey gelmedi bol yürüyüş yapıyorum squat egzersizler hurma falan inşallah kavuşucaz 😂😂😂
Nesy Gizemfrt inşallah Allah sağlıkla kolaylıkla gönlümüze göre versin🤲🏻 gizem hanım böyle damla şeklinde iç çamaşırınıza su gibi akıntı geliyor mu ara ara?
Gizemfrt Nesy benim dün sarı böyle peynir kesiği mi deniyor öyle bir akıntım oldu ama hala gelen giden yok 😂😂
Nesy Gizemfrt benim hiç öyle olmadı normal akıntı var bide şeffaf su damlası gibi oluyor dünden beri ama gün içerisinde mesela 5 6 damla:(( kontrolüm 2 saat sonra bakalım 🤲🏻
Gizemfrt Xb1rann3 benimde bugün yürüdükçe sağ bacaktan vajinama batma oluyor ve belim çok ağrıyor inşallah gece doğururuz sabah kontrolüm var bakalım ne olacak
Nesy Gizemfrt gittim her şey yolunda çatı muayenesi yapmadı pazartesi gel yatışını vereyim sancın tutarsa zaten önden gelirsin tutmazsa suni sancı verelim pazartesi çatı muayenesi de yaparım dedi olmazsa sezeryana alalım 39+2 oluyorum o zaman 39 haftadan sonra bekletmek iyi değil dedi öyle bakalım nasıl olacak