Niloyaaa06 bende bilkente gidiyorum canım bundan önceki acil sezaryan olmuştu bunuda sordum geçen hocaya 37 dide gel ameliyat işlemleri yapalım 39 da alırız dedi herkesin 39 da alıyorlarmış bilkentte bencede fazla ama işte ne yapabiliriz ki sıcaklarda kavruluyoruz kaç haftalıksın sen