irmm388_ ya acelem vardı başka eczaneye giremedim ilk bulduğuma girdim çıktım, ordada artımed vardı sadece, regl gecikince varsa çıkar net bir şekilde diye alayım dedim, ama negatif çıktı, iğnenin 22. Günündeyim daha öncekilerin hepsi gününde olmuştu ilk defa bu kadar gecikti, net bir şekilde negatif çıkınca yok diye düşündüm